BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, August 14, 2011

No Comment !!

Kadang- kadang aku merasakan bahawa hidup aku tidak mempunyai keadilan yang sepatutnya aku terima ..
Tapi, nak wat macam mana, da nie memang lumrah hidup dan dunia .. Aku sebagai seorang manusia yang hanya mampu mengikut jalan hidup yang telah ditakdirkan untuk aku .. Hanya itu yang akau mampu lakukan untuk saat ini ..

Aku pernah berfikir, aku tidak pernah menjadi penjahat, aku tidak pernah membunuh mana - mana manusia yang hidup di dunia ini .. tapi, kenapa hidup aku terlalu sengsara dan susah seperti sekarang ini ?

Dimana keadilan yang sepatutnya aku miliki ? Patutkah hidup aku seperti ini ? Aku rasa seperti fedup dengan apa yang aku alami sekarang .. Tapi, aku tidak pernah menyerah walaupun sometime aku terfikir untuk menyerah kalah dalam perjuangan hidup ini .. Aku harap TUHAN akan mendengar semua luahan hati yang aku pendam selama ini ..

Life must go on ! I'm sorry kalau aku bukan yang terbaik untuk korang yang berada di sekeliling aku sekarang .. Aku hanya manusia biasa, sorry .. :(

0 comments: