BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, August 21, 2011

Ingin Menjadi Yang Terbaik ! :)

Setiap saat, aku akan memikirkan dirimu 
Setiap kata yang ku ucapkan kepadamu hanya untuk kamu sahaja
Setiap kasih yang aku berikan tidak bisa di beli
Aku mahu hanya aku yang ada untuk kamu ..

Tiada yang lain selain diriku ..
Aku sentiasa teringin unutk menjadi yang terbaik untuk dirimu
terbaik dari apa yang kamu pernah miliki 
Biarlah aku sentiasa menjadi yang terbaik di dalam hati mu ketika ini
sehingga selama - lama nya ..

Tapi, aku tidak pasti sama ada semua impian ku ini 
akan menjadi kenyataan ataupun tidak
kerana buat masa ini, aku hanya mampu berdoa
dan terus berdoa agar aku dan dia akan bersatu 
untuk selama - lama nya ..

Tapi, satu hal yang aku pasti ialah Tuhan 
akan mendengar jeritan dan luahan hati ku ini ..
Supaya aku lebih bisa menjadi yang lebih baik
daripada apa yang pernah kau miliki .. :)


With Love,
A hug for MY LUVLY BUCUK, CORNELIUS .. :)

0 comments: