BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, August 14, 2011

Kekurangan Diri ! :(

I'm sorry, guys ! 
I'm not a perfect person ..
aku pun ada juga kekurangan diri ..
same like the others, nobody is perfect in this world ..
really feel so sad when it's happened to me ..
kekurangan diri aku menjadi bahan gurauan / jokes ..
aku sedar diri aku sapa, tapi, kadang - kadang aku rasa korang joking ngan aku tue da terlampau ..
semua orang pun ada juga kekurangan diri ..



Kalau iyer pun engkau rasa diri engkau tue perfect,
tapi, jagalah hati orang lain ..
orang lain tue pun ada juga perasaan ..
bukan engkau seorang jer pun yang ada perasaan ..

Lagipun, aku yang jalani hidup aku,
bukan engkau yang jalani hidup aku yang penuh dengan dugaan nie ..
bukan engkau yang bagi aku makan,
bukan engkau yang bagi aku duit belanja,
semua nya pun bukan engkau ..

I'm sorry to say this, but, it's true that I have my own weakness ..
and you also have your own weakness ..
jangan lah nak tunjuk yang engkau tue hebat sangat & perfect sangat ..


0 comments: