BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, August 13, 2011

Lonely !

Sejak aku deactivated account Facebook,
blog ini lah yang menjadi tempat aku meluahkan apa yang aku rasa, 
malah, aktiviti Facebook-ing aku juga telah terhapus,
aku sekarang hanya membuka lappy untuk menyiapkan assignment yang ada,
just blogging, watch movie from youtube,
search info yang perlu dan something yang ingin aku tahu ..

Weekend ni, aku ditinggal seorang diri oleh room mates aku,
mereka semua telah pulang ke rumah masing - masing,
biasa la, rumah dorang pun dekat jer ..
tak macam aku, SARAWAK !
memang tak dapat la nak balik time weekends ..
nak balik time cuti raya ni pun da susah,
ticket flight mahal sangat dan tambah2 lagi family aku bukan family kaya ..
kiteorang hanya family yang sederhana sahaja,
jadi, terpaksa lah aku duduk diam jer dalam bilik hostel nie ..
bak kata orang, can do nothing jer la .. :)

Actually, aku okey jer tinggal sorang - sorang kat dalam bilik ni,
tpi, hari nie macam laen rasa ckit ..
rasa macam 'LONELY' sangat ..


terasa nak jer balik ker hometown & jumpa ngan semua member,
family & bucuk !
tapi, nak buat macam mana kalau da tak bole ..
aku rindu sangat - sangat kat dorang ..
terasa macam nak ader orang bole temankan jer malam nie ..
tapi, aku tahu semua tu mustahil ..
sangat impossible ..

Makin lama mengenangkan semua kenangan & nasib diri,
air mata aku mula jatuh menitis,
terasa sedih sangat kerana terpaksa berjauhan dengan family & bucuk ..
aku ada 5bulan lagi untuk berada di sini,
untuk menjalani semua ini dengan sendiri,
hidup seorang diri di perantauan ..


Dalam masa yang sama, aku juga terasa teringin sangat untuk memeluk orang yang aku sayang,
DIA merupakan salah seorang yang paling aku sayang selain daripada family aku,
'CORNELIUS MUDI ANYAR' ..
hanya aku yang tahu & merasakan kesedihan ini sekarang ..
tapi, aku berharap juga bahawa mereka juga merasakan kerinduan yang sama seperti yang aku alami ini ..
berharap juga mereka akan berada dalam keadaan yang baik - baik sahaja di sana walau apa pun telah mereka lalui ..

O'wes Pray For All Of You !
Love & Miss All Of You So Much !






0 comments: